10.07.2014

Kiedy 16 rozdział?

Napisałam ostatnio na asku co mi jest, że nie dodaje kolejnego rozdziału. Tu macie tą odpowiedź http://ask.fm/avonstime/answer/115783251073

Nie mam nawet pojęcia o co ale uderzyłam się w dolną część pleców (okolice kości ogonowej tak myślę)
I nie mogę dosłownie nic robić, ani chodzić ani siedzieć bo zaraz zaczyna mnie boleć jak cholera . A że nie mam laptopa tylko stacjonarny to nie dam rady tego przetłumaczyć.
Ale czuje się już trochę lepiej i myślę, że rozdział pojawi się po niedzieli.

Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i będziecie cierpliwie czekać za next :)
Nikomu nie życzę tego aby uderzył się w to miejsce bo ból jest niesamowity.

Do usłyszenia
wasza Kinia

10 komentarzy:

  1. Oj współczuję Ci i mam nadzieję że szybko wrócisz do zdrowia ;)
    Na rozdział oczywiście czekam ale napiszesz go kiedy będziesz się lepiej czuła;)
    Więc życzę Ci zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj do zdrowia :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj współczuję :c oby szybko Ci przeszło ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wracaj do zdrowia kochana! :(
    mam nadzieje, ze szybko wrocisz do zdrowia i milo bedzie ci sie tlumaczylo rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiemy cie. Nie przemeczaj się tylko odpoczywaj. Życzę powrotu do zdrowia x

    OdpowiedzUsuń
  7. wracaj do zdrowia :* kocham xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuruj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju współczuje, życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiej :] mam nadzieję, że będzie z Tobą wszysko ok ;*

    OdpowiedzUsuń