24.12.2014

Nobody Does It Like Him


Nowy dwudziestojednoletni Justin jest znudzony zabawą i chce ją odzyskać.
Ale po półtora roku Grace usadowiła się w szkole z internatem z nowym chłopakiem i nowymi przyjaciółmi.
Ruszyła na przód, ale po wszystkim......nikt nie jest taki jak on.


MERRY CHRISTMAS EVERYONE!
haha taki mały prezencik ode mnie, krótkie streszczenie
Pochwalcie się co dostaliście hah!
ja dostałam the key z limitowanej edycji i nakolanniki 
perfumy to życie przysięgam haha

do zobaczenia w niedzielę :)

15 komentarzy:

  1. jaram się! chce niedziele!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez się jaram, ciekawe jak będzie druga część, dostałam telefon nowy jej ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. O boże ;o Po co ty mi to pokazałaś, teraz się posikam zanim coś dodasz hahaha kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
  4. omg nie moge sie dpczekac kolejnego omg jzjisjnxnsdjnd


    a co do prezentow to szczesciara z ciebie bo dostalas THE KEY omg jdjxdjdkxmks
    ja dostalam slodkie papcie emu w swiateczne wzory, ksiazke wraz z pamietnikiem demi lovato i taki maluyki zestaw, tusz do rzes, kredka do brwi i odzywka do paznokci haha

    a teraz dodawaj szybko kolejny :*

    kocham i pozdrawiam
    @ejsahyounie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, jeju, jeju! nie mogę się doczekać! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezuuuuu, chce juz pierwszy rozdzial sziiit

    OdpowiedzUsuń
  7. fskdfis ona juz na pewno wydoroślała chociazby z wyglądu boze nie moge się doczekać gsdgsg

    OdpowiedzUsuń
  8. Saaaaaaaaaaaaaaa intrygujący jest ten fragment podkreslony *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wiem że będzie cudowne i mam nadzieję ze Grace będzie chciała być z Justinem *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Awww już jutro! nie moge się doczekać xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu jezu nie moge sie doczekac :* juz niedziela <3 zagladam tu co minutke zeby sprawdzic czy juz jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie rozdział? ;c

    OdpowiedzUsuń