9.01.2015

Update?

Mam dla was smutną wiadomość, buuuuu. W tym tygodniu nie pojawi się rozdział z racji tego, że mam dwa zagrożenia i muszę jakość z tego wyjść(U mnie w szkole nadal jest pierwszy semestr). W poniedziałek jest zebranie i możecie szykować już dla mnie pogrzeb. Od razu po weekendzie mam poprawę z polskiego (tak tak może to śmieszne, bo jestem polką a z polskiego mam 1/2 haha, ale nie interesuję mnie średniowieczność czy inne epoki i gówna, jestem leniem +moja babka jest pojebana) a w środę i piątek z chemii, błagam trzymajcie kciuki. Soooo następny rozdział pojawi się 18.01, papa.

+ten komentarz mnie rozwalił haha
pozdrawiam hah :)

9 komentarzy:

  1. Hahaha to ja napisałam ten komentarz. Chciałam zobaczyć reakcje ��

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia z tymi poprawami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia kochanie <3333
    Też mam poprawę z polskiego lipa :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ;*
    Na pewno zdzasz
    Trzymam kciuki, też nie lubię chemi

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę, powodzenia w szkole kochanie! ;) Czekam niecierpliwie na następny rozdział! x

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie jest rozdział.?

    OdpowiedzUsuń
  7. mamy nadzieje sloneczko ze dobrze ci poszly poprawy i rozdzial bedzie swietny:*

    OdpowiedzUsuń